• Ścieżka zakupowa klienta w e-sklepie

    Badania wyraźnie pokazują, że coraz więcej użytkowników dokonuje zakupów w sieci, niestety nie wszyscy odwiedzający witryny e-sklepów decydują się na nabycie towaru. Okazuje się, że tylko trzech na stu wizytujących dokonuje zakupu a...

  • Przeniesienie sklepu na inną platformę z utrzymaniem klientów

    Faktem jest, że migracja e-sklepu jest dużym wyzwaniem zarówno dla zewnętrznej firmy IT wykonującej projekt, jak i dla wewnętrznego działu e-commerce, który jest odpowiedzialny za działanie sklepu internetowego. W sytuacji, gdy takie...

  • Własny biznes – sklep internetowy

    Rozwój technologiczny sprawił, że coraz chętniej kupujemy w sieci. Wiąże się to ze stale rosnącą liczbą e-sklepów, które oferują swoje usługi e-konsumentom. Konkurencja stale się zaostrza, tak więc może pomysł na założenie nowego...

  • Wielokanałowe podejście w e-sklepach

    Tzw. „omnichannel” jest rozwiązaniem, wprowadzanym coraz częściej przez wielkie sieci handlowe. Okazuje się jednak, że metoda może być z całym powodzeniem stosowana przez sklepy internetowe. Pomocne będą tu narzędzia...

  • Zalety posiadania stałych klientów dla e-sklepu

    Czy to tradycyjny handel czy e-commerce, zdobywanie klientów to absolutna podstawa działalności. Równie ważne jest jednak budowanie z nimi relacji, wzbudzanie zaufania i wywoływanie poczucia lojalności. Dlaczego? Analiza rynku wskazuje...

  • Zbuduj zaufanie do swojego e-sklepu

    Badania, przeprowadzone przez firmę SalesBee, pokazują, że aż 40% e-konsumentów obawia się tego, że zamówiony przez nich produkt nie będzie spełniał ich oczekiwań. Mimo wzrostu jakości obsługi, użytkownicy wciąż się boją, że...

  • Wielokanałowość w polskim e-handlu

    Wysoka konkurencja na rynku e-commerce sprawia, że internetowi przedsiębiorcy szukają coraz nowszych i ciekawszych pomysłów na promowanie swoich e-sklepów. Innowacyjne rozwiązania pomagają przekonać do siebie coraz bardziej wymagających...

  • Triki związane z opisem produktu w e-sklepach

    Coraz częściej kupujemy w sieci, dlatego powstaje coraz więcej sklepów internetowych. Konkurencja jest przy tym ogromna, dlatego przedsiębiorcy dwoją się i troją w celu pozyskania klientów. Jedną ze strategii jest atrakcyjna prezencja...

  • Co e-sklep powinien publikować na swoim profilu?

    Pojawienie się mediów społecznościowych sprawiło, że przedsiębiorcy zaczęli wykorzystywać swoje profile do komunikacji z klientem, zarówno tym potencjalnym, jak i stałym. Był to kolejny kanał kontaktu obok maila i telefonu. Po latach...

Kontakt

Tel: 801 254 789

E-mail: kontakt@permedium.pl

Strona poświęcona płatnościom online, bezpieczeństwu transakcji w sieci oraz zakupom w Internecie.